Help Desk Meryda TS
Meryda TS > Help Desk Meryda TS
 

Založit nový dotaz - požadavek
Odeslat nový problém do sekce

 
 

Zobrazit existující dotaz - požadavek
Zobrazit dříve odeslané dotazy

 

 

Často kladené dotazy

»
 Existují nějaká omezení u tarifu Profi na míru 5?
 Co musím udělat pro platbu inkasem?
 Chtěl bych provést změnu nastavení služeb (tarifu), popř. změnu fakturačních údajů. Co mám udělat?
 Mám číslo vedené u T-Mobile. Jaký je postup při převodu čísla pod Meryda TS?
 Chtěl bych nové telefonní číslo. Co pro to mám udělat?
 Mohu se přihlásit k www stránkám Můj T-mobile?
 Jak je možné smlouvu vypovědět?
 Co se stane když provolám více než 5000 volných minut u tarifu Profi na Míru 5
 Mám T-mobile roaming a cena uvedená v SMS od operátora neodpovídá ceníku, je vše v pořádku?
 Musím s převodem čísla pod Meryda TS čekat na konec měsíce?
 K čemu mi slouží 4-místné heslo?
 Ztratil jsem telefon (byl mi odcizen). Co mám dělat?
 Kdy mi příjde elektronické vyúčtování?
 Mám předplacenou kartu. Lze ji převést pod zaměstnanecký program?
 Mám telefonní číslo vedené u společnosti TRS servis. Lze jej převést pod Meryda TS?
 Nepřišlo mi elektronické vyúčtování. Jak mám zaplatit?
 Chtěl bych dostávat kopii vyúčtování na jiný e-mail. Je to možné?
 Vyúčtování bylo označeno jako SPAM. Mohu s tím něco dělat?
 Chtěl bych dostávat vyúčtování klasickou poštou. Lze to zařídit?
 Chtěl bych dostávat vyúčtování v anglickém jazyce. Je to možné?
 

» Zobraz celý FAQ

 

 
Powered by Help Desk Software HESK - brought to you by Help Desk Software SysAid