|
Pokud chcete platbu provádět inkasem z vašeho účtu, musíte si ve své bance zařídit povolení k inkasu (SOUHLAS S INKASEM) pro účet... |
|
|
Pokud provoláte víc než 5.000 volných minut při tarifu Profi na míru 5 - V takovém případě je volání i sms dál zdarma, ale pau&scaron... |
|
|
Všechny změny nastavení služeb i případné změny ve fakturačních údajích stačí nahlásit na helpdesk. Prosíme uvádějte... |
|
|
Pokud budete chtít číslo/čísla připojit pod Zaměstnanecký tarif a máte ho vedené u T-Mobile, musíme ho převést. Připravíme př... |
|
|
Smlouva mezi vámi a spol. Meryda TS se standardně uzavírá na dobu neurčitou (nemáte-li jiný závazek u společnosti T-mobile). Výpověď je možn&eacu... |
|
|
Ano, operátor při přihlášení do sítě roamingového partnera posíla SMS, ve které jsou uvedeny ceny roamingu BEZ SLEV. Pro klienty s aktivovan&... |
|
|
Ano. Pokud máte vaše telefonní číslo vedené u spol. T-mobile tak budeme potřebovat vědět (kromě ostatních údajů) vaše telefonní č&... |
|
|
Ne. Převod telefonního čísla pod Meryda TS je možný i v průběhu měsíce, záleží na Vás, od kdy budete chtít změnu. |
|
|
Elektronická vyúčtování standardně zpracováváme mezi šestým a jedenáctým dnem v měsíci. Inkasní platby prov&... |
|
|
Co nejdříve se obraťte na Zákaznické centrum T-Mobile na lince 4603 nebo při volání z jiné sítě 603 603 603 (hovor bude zpoplatněn dle sazeb dan&e... |
|
|
Vyúčtování posíláme standardně mezi šestým a jedenáctým dnem v měsíci. Pokud vám nedorazilo, tak nejprve zkontrolujte, j... |
|
|
Heslo slouží pouze pro blokaci, v případě ztráty nebo odcizení, a pro vyzvednutí nové sim karty. Veškerá ostatní nastavení a zm... |
|
|
Vyúčtování odesíláme z adresy info@meryda-ts.cz. Snažíme se zprávy odesílat tak, abychom minimalizovali riziko označení zprávy ... |
|
|
Ano. Nejedná se přímo o neomezený tarif. V tarifu Profi na míru 5 je omezení na 5.000 volných minut měsíčně do všech sítí a ne... |
|
|
Napište požadavek na helpdesk. My vám zašleme formulář, ve kterém vyplníte nastavení služeb a zašlete jej zpět. Nezapomeňte vyplnit adresu,... |
|
|
Pokud máte číslo vedeno pod spol. TRS servis, tak se musíte se se současným zprostředkovatelem domluvit, od kdy můžete přejít od nich k jiné společnost... |
|
|
Ano. Pokud jste neoznačil ve formuláři při převodu, tak napište dotaz na helpdesk a od příštího vyúčtování vám budeme zasíla... |
|
|
Ano. Napište požadavek na helpdesk a od dalšího vyúčtování vám budeme zasílat fakturu v anglickém jazyce. |
|
|
Přihlášení je možné, ale není možné měnit žádná nastavení. Změnu nastavení služeb je nutné zaslat na helpdesk@meryda... |
|
|
Ano. Vyúčtování lze poslat na celkem dvě e-mailové adresy. Prosím zašlete potřebné údaje (vaše jméno, číslo klienta a&n... |
|