Často kladené dotazy
Meryda TS > Help Desk Meryda TS > Často kladené dotazy
Znalostní báze je roztříděný soubor odpovědí na Vaše často kladené dotazy (FAQ) a články. Můžete číst články v této kategorii nebo vybrat podkategorii o kterou se zajímáte.  

» Články v této kategorii:

 
Co musím udělat pro platbu inkasem?
Pokud chcete platbu provádět inkasem z vašeho účtu, musíte si ve své bance zařídit povolení  k inkasu (SOUHLAS S INKASEM) pro účet...
Co se stane když provolám více než 5000 volných minut u tarifu Profi na Míru 5
Pokud provoláte víc než 5.000 volných minut při tarifu Profi na míru 5 - V takovém případě je volání i sms dál zdarma, ale pau&scaron...
Chtěl bych provést změnu nastavení služeb (tarifu), popř. změnu fakturačních údajů. Co mám udělat?
Všechny změny nastavení služeb i případné změny ve fakturačních údajích stačí nahlásit na helpdesk. Prosíme uvádějte...
Mám číslo vedené u T-Mobile. Jaký je postup při převodu čísla pod Meryda TS?
Pokud budete chtít číslo/čísla připojit pod Zaměstnanecký tarif a máte ho vedené u T-Mobile, musíme ho převést. Připravíme př...
Jak je možné smlouvu vypovědět?
Smlouva mezi vámi a spol. Meryda TS se standardně uzavírá na dobu neurčitou (nemáte-li jiný závazek u společnosti T-mobile). Výpověď je možn&eacu...
Mám T-mobile roaming a cena uvedená v SMS od operátora neodpovídá ceníku, je vše v pořádku?
Ano, operátor při přihlášení do sítě roamingového partnera posíla SMS, ve které jsou uvedeny ceny roamingu BEZ SLEV. Pro klienty s aktivovan&...
Mám předplacenou kartu. Lze ji převést pod zaměstnanecký program?
Ano. Pokud máte vaše telefonní číslo vedené u spol. T-mobile tak budeme potřebovat vědět (kromě ostatních údajů) vaše telefonní č&...
Musím s převodem čísla pod Meryda TS čekat na konec měsíce?
Ne. Převod telefonního čísla pod Meryda TS je možný i v průběhu měsíce, záleží na Vás, od kdy budete chtít změnu.
Kdy mi příjde elektronické vyúčtování?
Elektronická vyúčtování standardně zpracováváme mezi šestým a jedenáctým dnem v měsíci. Inkasní platby prov&...
Ztratil jsem telefon (byl mi odcizen). Co mám dělat?
Co nejdříve se obraťte na Zákaznické centrum T-Mobile na lince 4603 nebo při volání z jiné sítě 603 603 603 (hovor bude zpoplatněn dle sazeb dan&e...
Nepřišlo mi elektronické vyúčtování. Jak mám zaplatit?
Vyúčtování posíláme standardně mezi šestým a jedenáctým dnem v měsíci. Pokud vám nedorazilo, tak nejprve zkontrolujte, j...
K čemu mi slouží 4-místné heslo?
Heslo slouží pouze pro blokaci, v případě ztráty nebo odcizení, a pro vyzvednutí nové sim karty. Veškerá ostatní nastavení a zm...
Vyúčtování bylo označeno jako SPAM. Mohu s tím něco dělat?
Vyúčtování odesíláme z adresy info@meryda-ts.cz. Snažíme se zprávy odesílat tak, abychom minimalizovali riziko označení zprávy ...
Existují nějaká omezení u tarifu Profi na míru 5?
Ano. Nejedná se přímo o neomezený tarif. V tarifu Profi na míru 5 je omezení na 5.000 volných minut měsíčně do všech sítí a ne...
Chtěl bych nové telefonní číslo. Co pro to mám udělat?
Napište požadavek na helpdesk. My vám zašleme formulář, ve kterém vyplníte nastavení služeb a zašlete jej zpět. Nezapomeňte vyplnit adresu,...
Mám telefonní číslo vedené u společnosti TRS servis. Lze jej převést pod Meryda TS?
Pokud máte číslo vedeno pod spol. TRS servis, tak se musíte se se současným zprostředkovatelem domluvit, od kdy můžete přejít od nich k jiné společnost...
Chtěl bych dostávat vyúčtování klasickou poštou. Lze to zařídit?
Ano. Pokud jste neoznačil ve formuláři při převodu, tak napište dotaz na helpdesk a od příštího vyúčtování vám budeme zasíla...
Chtěl bych dostávat vyúčtování v anglickém jazyce. Je to možné?
Ano. Napište požadavek na helpdesk a od dalšího vyúčtování vám budeme zasílat fakturu v anglickém jazyce.
Mohu se přihlásit k www stránkám Můj T-mobile?
Přihlášení je možné, ale není možné měnit žádná nastavení. Změnu nastavení služeb je nutné zaslat na helpdesk@meryda...
Chtěl bych dostávat kopii vyúčtování na jiný e-mail. Je to možné?
Ano. Vyúčtování lze poslat na celkem dvě e-mailové adresy. Prosím zašlete potřebné údaje (vaše jméno, číslo klienta a&n...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK - brought to you by Help Desk Software SysAid